لیست محتوای این مقاله:

۴۰ تصویر از انواع بین کابینتی مناسب با سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه شما

تصاویر انواع بین کابینتی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع بین کابینتی

برای اینکه دکوراسیون و دیزاین داخلی، چشم نواز و زیبا به نظر بیاید نکات ریز و مهمی وجود دارند که خیلی تاثیرگذار هستند. اگر آشپزخانه را یک پازل در نظر بگیریم برای اینکه این پازل به زیبایی چیدمان شود باید در انتخاب کابینت ها، دیوارپوش و کفپوش خیلی دقت کرد تا خانه های این پازل درست و مرتب در کنار هم جای بگیرند.

مدل های دیوارپوش و انواع بین کابینتی معمولا نسبت به دیوارپوش دیگر بخش های خانه از محدوده مانور کمتری برخوردار است که دلیل اش هم کاملا مشخص است. وجود کابینت ها روی دیوار باعث می شود تا حدودا ۷۰ درصد از رویه دیوارهای آشپزخانه با آن ها پوشش داده شود و فقط فواصل ما بین کانترهای بالا و پایین که دیوار بین کابینتی نامیده می شود خالی بماند.

البته همین فضای کم هم که خالی می ماند بسیار پر اهمیت است چون دقیقا بخش میانی آشپزخانه است و شدیدا به چشم می آید.

استفاده از انواع بین کابینتی برای دیوارپوش و طراحی دکوراسیون آشپزخانه، امکان اضافه کردن رنگ و طرح های متنوع را برای ایجاد تنوع یا هماهنگی با سایر رنگ ها را فراهم کرده است.

طرح های زیادی برای انتخاب وجود دارد که در اینجا ۴۰ تصویر از انواع بین کابینتی را برای کسب ایده و الگو ذهنی معرفی می کنیم.

استفاده از کاشی یا سرامیک های طراحی شده، استفاده از فلز مس یا سنگ طبیعی کوارتز، استفاده از روکش چوب طبیعی، ام دی اف با پوشش رنگ پلی اورتان، بتن و موارد بسیاری وجود دارد که همگی در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن محبوبیت زیادی دارند.

ما در مجموعه نیکاچوب قابلیت اجرای موارد جنس‌هایی مثل HPL, SPL، کورین، کوارتز ،سنگ طبیعی و سنگ مارمونایت برای صفحه و بین کابینتی داریم که در پروژه‌های مجموعه استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که بین کابینتی را به طور مجزا برای فروش یا اجرای نداریم و صرفا در قالب پروژه‌های طراحی دکوراسیون شرکت انجام می‌شود و اینجا تنها مواردی را برای گرفتن ایده و پیشنهاد عنوان کرده‌ایم .

استفاده از گزینه های دیگر مانند استیکر‌ها و.‌‌.. شاید در نگاه اول با قیمت مناسب‌تر و تنوعشان برایتان جذاب باشد اما ماندگاری و کیفیت مناسبی برای مدت طولانی نخواهند داشت و پیشنهاد مناسبی نیستند.

استفاده از یک متریال برای صفحه کابینت و بین کابینتی هماهنگی و زیبایی چشم‌نوازی به آشپزخانه شما خواهد داد برخی از متریال‌ها قابلیت بوک مچ شدن را دارند.  با کمی هزینه زیبایی، کیفیت و ماندگاری را درکنار هم خواهید داشت.

با دیدن تصاویری از پیاده سازی طرح نهایی بین کابینتی ها می توانید تصوری از استفاده آن ها در فضای آشپزخانه تان داشته باشید.

بین کابینتی مدرن

دیوارپوش بین کابینتی چیست؟

 

دیوارپوش بین کابینتی برشی از موادی است که به دیوار پشت سینک، گاز یا کانتر و به‌طورکلی همه فضاهای خالی روی دیوار آشپزخانه اضافه می‌شود. وجود دیوارپوش بین کابینتی به آشپزخانه هویت می‌بخشد و نمای خاصی به آشپزخانه می‌دهد.

عوامل بسیاری باعث ترغیب به استفاده از دیوارپوش بین کابینتی می‌شود؛ تمیز کردن آسان آلودگی‌هایی چون ذرات غذا و روغن، محافظت از دیوارها در برابر حرارت و ضربه، زیبایی و… اما نکته مهم در انتخاب یک دیوارپوش خوب، هماهنگی آن با سبک آشپزخانه شماست.

باید انتخاب کنید چه دیوار پوشی با سبک کابینت‌های آشپزخانه سازگاری دارد و باعث رنگ بخشیدن به قلب خانه و محلی که تمام اعضا خانواده دور هم جمع می‌شوند، می‌گردد.

 

برچسب بین کابینتی

انتخاب دیوارپوش‌ برای سلیقه‌های متفاوت

 

اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای متفاوت داشته باشید از رنگ‌های تیره که در تضاد با رنگ روشن کابینت و سایر وسایل آشپزخانه‌تان هستند، استفاده کنید تا نقطه کانونی قدرتمندی ایجاد کنید. دیوارپوش هایی با رنگ و طراحی‌های گوناگون که به‌راحتی هم تمیز ‌شوند، انتخاب مناسبی برای این کار هستند.

نقش اصلی دیوارپوش بین کابینتی محافظت از دیوار آشپزخانه است. ولی دلیلی وجود ندارد که از آن برای زیبا و خاص کردن محل زندگی خود استفاده نکنید. مثلاً همه ما دوست داریم از هر چیزی که فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد به عنوان دیوارپوش استفاده کنیم.

در انتخاب دیوارپوش آشپزخانه باید دقت کنید که دیوارپوش با کابینت هارمونی داشته باشند. می‌توانید از رنگ‌های متضاد یا مکمل استفاده کنید. برای مثال دیوارپوشی سفید در آشپزخانه‌ای با کابینت‌های تیره بسیار زننده به نظر می‌رسد.

علاوه بر این می‌توانید با انتخاب وسایل دکوراتیو ویژه‌ای که توجه اعضای خانواده و مهمانان را جلب کند، دیوارپوش‌های مخصوص خود را طراحی  کنید. همچنین به جای استفاده از چند رنگ می‌توانید تمام دیوارپوش‌ها را یک رنگ در نظر بگیرید.

بین کابینتی مدرن

چیزی که باعث این نوع دسته بندی در بین کابینتی می شود، متریال به کار رفته در ساخت و نوع طراحی آن ها است. بین کابینتی های مدرن معمولا در خانه ها و آشپزخانه هایی با دکوراسیون مدرن استفاده می شوند.

انواع بین کابینتی

برچسب بین کابینتی

 

این بین کابینتی چند تکه به دلیل هماهنگی که با سنگ طبیعی صفحه کابینت از جنس مرمر و رنگ طلایی به کار برده شده در طراحی کابینت آشپزخانه و همچنین رنگ طوسی کابینت ها ایجاد کرده است، بهترین گزینه برای استفاده در این فضا بوده است.

انواع بین کابینتی

ترکیب رنگ آبی، نارنجی، کرم و مشکی در طراحی کاشی های دیوارپوش بین کابینتی، طرح خاص و گرافیکی است که با سبک طراحی کابینت آشپزخانه چوبی این آشپزخانه هماهنگی خاصی ایجاد کرده است.

 

تصاویر انواع بین کابینتی

همانطور که از تصویر مشخص است با بازسازی دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن و برای ایجاد هماهنگی با رنگ سفید و سیاه در آشپزخانه، از نوع طرح دار بین کابینتی با الگویی خاص استفاده شده است.

قیمت بین کابینتی

بین کابینتی طلایی

 

همانطور که ذکر کردیم انواع بین کابینتی با مدل های متنوعی وجود دارد که می تواند از متریال های مختلفی ساخته شود. در این تصویر هماهنگی زیبایی بین رنگ کابینت ها و بین کابینتی که از جنس پتینه و ترکیب رنگ طلایی و مسی است را می بینیم.

 

تصاویر انواع بین کابینتی

در این تصویر از سنگ طبیعی کوارتز و به شکل یک تکه برای ساخت بین کابینتی استفاده شده است. می توان از متریال های مشابه همانند سنگ مرمر یا دیگر سنگ های طبیعی برای ساخت انواع بین کابینتی استفاده کنید.

 

طرح فانتزی این بین کابینتی فضای جالبی به محیط آشپزخانه بخشیده است. در اینجا از کاغذ دیواری طرحدار برای این بین کابینتی استفاده شده است.

 

دیوارپوش بین کابینتی

 

کاشی های چینی لعاب کاری شده با انواع طرح ها و رنگ آمیزی ها از انواع بین کابینتی هستند که می توانید مدل های گوناگونی از آن ها را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

 

در این تصویر از کاشی تزئینی دست ساز برای ساخت بین کابینتی استفاده شده است. برای ساخت انواع بین کابینتی استفاده از کاشی های دست ساز گزینه ای با تنوع بسیار زیادی است.

 

استفاده از شیشه رنگی قرمز برای این بین کابینتی فضای سردی که از طراحی کابینت های طوسی و رنگ سفید رویه کابینت در محیط ایجاد شده است را خنثی می کند و گرما و انرژی خاصی به محیط بخشیده است.

 

بین کابینتی سه بعدی

 

استفاده از کاشی های با رنگ متفاوت از رنگ طوسی ملایم کابینت های آشپزخانه جلوه خاصی به فضای داخلی بخشیده است. تنوع بسیار زیاد در انواع بین کابینتی ها از جنس کاشی یا سرامیک امکان انتخاب با هر سلیقه و در هر رنگی را فراهم کرده است.

 

انتخاب طرح و اشکال هندسی برای طرح کاشی های بین کابینتی، انرژی و شادابی در محیط و فضای داخلی ایجاد می کند. انتخاب طرح دایره ای برای این کاشی ها به دلیل ایجاد هماهنگی با طرح دایره ای در کابینت جزیره آشپزخانه است.

 

استفاده از کاشی هایی با طرح قرمز هماهنگی خاصی با طراحی کابینت های کلاسیک و قدیمی در این آشپزخانه ایجاد کرده است.

 

کاشی بین کابینتی مدرن

 

تنوع و طرحی دیگر از انواع بین کابینتی که از کاشی های طرح دار متناسب با سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه و رنگ کابینت ها استفاده شده است.

تنوع بسیار زیادی از انواع بین کابینتی و دیوارپوش در متریال و طرح و رنگ ها وجود دارد. می توانید متناسب با هر سبک از طراحی دکوراسیون داخلی که دارید، متریال و رنگی که به آن علاقه دارید را انتخاب کنید. کافی است از نمونه تصاویر انواع بین کابینتی در اینترنت یا مجلات طراحی دکوراسیون داخلی دیدن کنید تا گزینه مورد نظرتان را با ذهنیت بهتری تهیه کنید.

بين کابينتی بتن سيره


بتن سيره ترکيبي شگفت انگيز از سيمان و گچ با پايه رزين است که براي بين کابينتي هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

طرح های جديد استيل برای بين کابينتی


بين کابينتي هاي جديد و ارگانيک استيل، متريالي خاص هستند که اخيرا به عنوان بين کابينتي در آشپزخانه ها بکار برده مي شوند.

بين کابينتی آنيکس


آنيکس نوعي متريال متنوع است که مي تواند براي بين کابينتي استفاده شود. در تصوير زير کاشي هاي بزرگ آنيکس در بالاي سينک ظاهر اين آشپزخانه را زيباتر ساخته اند.

بين کابينتی چوب روسی


بين کابينتي چوبي طرفدار زيادي دارد و معمولا کساني که دوست دارند حس بودن در طبيعت را تجربه کنند، از اين نوع متريال استفاده مي کنند. اخيرا در بين چوب ها، چوب روسي محبوب شده است و در آشپزخانه هايي با سبک روستايي، به عنوان بين کابينتي و کانترتاپ استفاده مي شود.

بين کابينتی با نور پس زمينه


اخيرا در آشپزخانه هاي اسکانديناويايي و اروپائي از اين نوع بين کابينتي ها استفاده مي شود. با اضافه کردن بين کابينتي داراي نور پس زمينه، شما آشپزخانه اي ايده آل خواهيد داشت. توصيه مي شود از اين بين کابينتي ها در آشپزخانه هاي کوچک استفاده شود. در تصوير زير انعکاس نور آبي، زيبايي خاص و طراحي کاملا مدرن ايجاد کرده است.

 

بين کابينتی با طرح چاپ شده روی شيشه


طرح هاي جديد بين کابينتي که شيشه هاي طرح دار هستند، راه حلي عالي براي وارد کردن زيبايي به آشپزخانه است. هرچند استفاده از شيشه با طرح چاپي به عنوان بين کابينتي يک ايده عالي است، شما مي توانيد در ديگر مکان هاي منزل هم از آن استفاده کنيد. شما حتي مي توانيد عکس هاي شخصي تان را هم به صورت سفارشي روي اين ديوارپوش ها چاپ کنيد. به طور خاص شيشه هاي چاپي بيشتر در طراحي آشپزخانه هاي مدرن مورد استفاده قرار ميگيرند. با استفاده از اين ديوارپوش ها مي توان در هر محيطي تعادل رنگ ايجاد کرد.

نمونه تصاویر انواع بین کابینتی

طراحی کابینت و طراحی دکوراسیون آشپزخانه جزئیات زیادی از انتخاب متریال، سبک طراحی دکوراسیون، انتخاب رنگ تا موارد جزئی همانند انتخاب بین کابینتی، لوازم تزئینی و گزینه های بسیار زیادی را شامل می شود.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین ایده ها را مطابق با فضا و هزینه های موجود فراهم کند. همچنین با مشاهده نتیجه کار قبل از پیاده سازی می توان با اطمینان خاطر از منتظر نتیجه و نهایی شدن کار بود.

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات صفر تا صد مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه دکوراسیون منزل، دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ است.

می توانید برای پیاده سازی ایده ها و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *